Coş gol 
 

Alege cadoul tau

 

 

 

Livrarea bunurilor

In situaţia in care Magazinul Cadouriletale nu este în masură sa livreze cumpărătorului bunurile comandate şi achitate in avans, din motive obiective şi care nu depind de companie, cumpărătorului i se va restitui integral suma plătită.

Timpul de livrare

Perioada standard pentru livrare este de aproximativ 4 săptămâni. Cumpărătorul trebuie să accepte o posibilă prelungire a perioadei de livrare datorată întârzierilor provocate de producător sau a unor evenimente neprevăzute şi care nu depind de Magazinul CadourileTale , în conformitate cu Ordonanţa nr.21/1992, privind Protecţia Consumatorilor, cu modificările ulterioare.
Bunurile livrate vor fi însoţite de factură, care serveşte ca document financiar dar şi ca document privind garanţia. Cumpărătorului i se cere adresa pentru livrare la completarea comenzii.
Dacă bunurile dorite nu sunt disponibile sau în acest timp au apărut probleme privind efectuarea livrării, reprezentanţii Magazinului CadourileTale vor informa fără întârziere clienţii folosind datele de contact existente.
Dacă bunurile nu sunt primite de client în timpul stabilit pentru livrare, şi nu a fost contactat de magazin, clientul poate sesiza acest lucru printr-un e-mail la adresa office@cadouriletalero mentionand problema intalnita .

Transportul, ambalarea si termenii de plată

Bunurile cumpărate sunt trimise ambalate în mod corespunzător, iar plata se efectuează potrivit metodei alese de cumpărător. Pentru fiecare comandă, taxa de transport este indicată separat. Trebuie avut în vedere că taxa pentru transport este suportată de cumpărător.
 
Magazinul CadourileTale păstrează dreptul de proprietate asupra bunurilor până când preţul complet al bunurilor este plătit.
 
Orice alte costuri legate de transport ce intervin între transportator şi client după ce bunurile au fost livrate de Magazinul CadourileTale vor fi achitate de cumpărător.
 
Modalităţi de livrare

Modalităţile de livrare sunt prezentate cumpărătorilor pe website-ul www.CadourileTale.ro la efectuarea comenzii.

Preţuri si taxe

Toate preţurile includ TVA. Magazinul CadourileTale comercializează produse şi trebuie menţionat că în cazul în care, din greşeală, preţul unui produs este listat şi anunţat ca fiind zero, Magazinul Mirii nu este obligat să ofere acel produs spre vânzare la acest preţ.
 
Anunţuri de preţuri

În cazul în care preţul prezentat pe listele afişate este mai mic decât preţul real al unui produs, Magazinul Mirii este obligat să informeze imediat clentii despre noul preţ. Clientul poate accepta noua ofertă sau poate anula comanda.

Metode de comandă

Internet: Comenzile pot fi transmise de pe website-ul www.cadouriletale.ro.ro

Anularea comenzii

După lansarea comenzii de către client, acesta primeşte un e-mail prin care este notificat despre confirmarea comenzii. Odată cu trimiterea bunurilor de către magazin, clientul mai primeşte un e-mail prin care este înştiinţat despre transport. O comandă poate fi anulată gratuit de către client doar înainte de emiterea facturii pentru produsele comandate sau inainte de transmiterea e-mail-ului de notificare despre transport. Clientul trebuie să transmită prin e-mail o cerere de anulare a comenzii. Cererea de anulare trebuie să cuprindă numele şi prenumele clientului, adresa, numărul şi data comenzii.
Magazinul Cadoriletale îşi rezervă dreptul de a anula o comandă în cazul în care produsele solicitate nu sunt pe stoc.

Retragerea/ Returnarea produselor

În cazul în care produsul nu se potriveşte clientului sau acesta nu este mulţumit de produs, clientul are dreptul de a se retrage din Contractul de Vânzare şi să returneze produsul achizitionat în termen de 10 zile de la primire cu excepţia situaţiilor în care acest termen este prelungit în mod unilateral de către magazin pentru acest produs.
 
Clientul trebuie să trimită cererea de retragere şi returnare a produselor prin mail înregistrat la adresa Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Toate costurile generate de transportul bunurilor returnate vor fi suportate de către client, iar costurile cu transportul bunurilor comandate şi trimise nu se decontează.
 
Este obligaţia clientului să returneze produsele fără niciun fel de deteriorări, în cantitatea iniţială şi în ambalajul original. Clientul trebuie să anexeze formularul de returnare în care se precizează metoda de restituire a banilor (prin mandat poştal sau direct in contul Bancii indicat) şi/sau o copie a facturii. Nu este obligatorie dar este apreciată transmiterea unei explicaţii pentru motivele returnării. Formularul de returnare trebuie inclus în pachet.
Pachetul se trimite de catre client înapoi prin poştă folosind adresa mentionata la expeditor. Este obligaţia clientului ca produsul să fie returnat fără stricăciuni şi în cantitatea iniţială.
Banii vor fi restituiţi conform metodei precizate în maximum 30 de zile de la returnare.
Condiţii speciale pentru returnarea unei anumite game de produse
Produsele  incluzând bomboane, miere sau alte constinuturi consumabile nu pot fi returnate dacă au fost desigilate de către client.  Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit.
 
Defecte

Clientul este obligat să susţină reclamaţiile privind defectele după cum urmează:
 
• Dacă defecţiunea este ireparabilă şi nu permite folosirea în bune condiţii a bunului, clientul are dreptul să ceară (i) înlocuirea bunului cu un produs nou, sau (ii) să se retragă din Contractul de vânzare şi să ceară returnarea preţului.
 
• Clientul trebuie să transmită reclamaţiile privind defectele la magazin fără întârziere, imediat după identificarea defectelor, dar în orice situaţie nu mai târziu de expirarea perioadei de garanţie. Magazinul decide asupra măsurilor pentru remediere cu privire la reclamaţiile primite în perioada stabilită prin statut care nu poate depăşi 30 de zile de la primirea reclamaţiei. Soluţionarea reclamaţiei şi comunicarea acesteia către client se va face prin telefon în termen de 30 de zile de la primirea produsului defect la sediul magazinului.
Toate drepturile şi obligaţiile clienţilor şi ale Magazinuui CadourileTale cu privire la garanţie şi calitatea produselor sunt specificate în secţiunea Termeni privind garanţia produselor de pe website-ul www.mirii.ro.

Deteriorarea in timpul transportului

Magazinul CadourileTale este responsabil pentru deteriorarea bunurilor în timpul transportului către client. Totuşi, dacă bunurile sunt deteriorate sau furate în timpul transportului de la client către magazin în circumstanţele unei returnări a bunurilor, clientul este răspunzător. În cazul unui semn evident de deteriorare (ambalaj rupt, deformare, etc), clientul trebuie să refuze livrarea pentru evitarea unor posibile complicaţii în reclamarea bunurilor deteriorate.

Garanţia calitatii

Magazinul CadourileTale vinde produse cu o calitate verificată. În conformitate cu legislatia in vigoare privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si Ordonanţei nr.21/1992 privind protectia consumatorilor (cu modificările de rigoare), Magazinul CadourileTale garanteaza calitatea marfurilor comercializate.

 

 

 

comenzi-incredere-2.png

sample iconLivrare Gratuita

la comenzi de peste 1000 RON

Cumparati acum de minim 1000 RON si primiti produsele comandate gratuit, la dumneavoastra acasa. Cititi maim multe detalii aici.

sample iconContacteaza-ne

Intrebari? la - 0722,,254,452 -

Aveti intrebari suplimentare sau doriti o colectie custom? Nimic mai simplu. Contactati-ne la numarul de mai sus si te vom ajuta!

sample iconUrmareste-ne

afla cele mai noi oferte!

Fii la curent cu cele mai noi si mai avantajoase oferte. Urmareste-ne pe Facebook, Twitter sau Pinterest pentru a afla ultimele noutati