Coş gol 
 

Alege cadoul tau

 

 

 

Retragerea/ Returnarea produselor

În cazul în care produsul nu se potriveşte clientului sau acesta nu este mulţumit de produs, clientul are dreptul de a se retrage din Contractul de Vânzare şi să returneze produsul achizitionat în termen de 10 zile de la primire cu excepţia situaţiilor în care acest termen este prelungit în mod unilateral de către magazin pentru acest produs.
 
Clientul trebuie să trimită cererea de retragere şi returnare a produselor prin mail înregistrat la adresa Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Toate costurile generate de transportul bunurilor returnate vor fi suportate de către client, iar costurile cu transportul bunurilor comandate şi trimise nu se decontează.
 
Este obligaţia clientului să returneze produsele fără niciun fel de deteriorări, în cantitatea iniţială şi în ambalajul original. Clientul trebuie să anexeze formularul de returnare în care se precizează metoda de restituire a banilor (prin mandat poştal sau direct in contul Bancii indicat) şi/sau o copie a facturii. Nu este obligatorie dar este apreciată transmiterea unei explicaţii pentru motivele returnării. Formularul de returnare trebuie inclus în pachet.
Pachetul se trimite de catre client înapoi prin poştă folosind adresa mentionata la expeditor. Este obligaţia clientului ca produsul să fie returnat fără stricăciuni şi în cantitatea iniţială.
Banii vor fi restituiţi conform metodei precizate în maximum 30 de zile de la returnare.
Condiţii speciale pentru returnarea unei anumite game de produse
Produsele  incluzând bomboane, miere sau alte constinuturi consumabile nu pot fi returnate dacă au fost desigilate de către client.  Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit.
 
Defecte

Clientul este obligat să susţină reclamaţiile privind defectele după cum urmează:
 
• Dacă defecţiunea este ireparabilă şi nu permite folosirea în bune condiţii a bunului, clientul are dreptul să ceară (i) înlocuirea bunului cu un produs nou, sau (ii) să se retragă din Contractul de vânzare şi să ceară returnarea preţului.
 
• Clientul trebuie să transmită reclamaţiile privind defectele la magazin fără întârziere, imediat după identificarea defectelor, dar în orice situaţie nu mai târziu de expirarea perioadei de garanţie. Magazinul decide asupra măsurilor pentru remediere cu privire la reclamaţiile primite în perioada stabilită prin statut care nu poate depăşi 30 de zile de la primirea reclamaţiei. Soluţionarea reclamaţiei şi comunicarea acesteia către client se va face prin telefon în termen de 30 de zile de la primirea produsului defect la sediul magazinului.
Toate drepturile şi obligaţiile clienţilor şi ale Magazinuui CadourileTale cu privire la garanţie şi calitatea produselor sunt specificate în secţiunea Termeni privind garanţia produselor de pe website-ul www.cadouriletale.ro

Deteriorarea in timpul transportului

Magazinul CadourileTale este responsabil pentru deteriorarea bunurilor în timpul transportului către client. Totuşi, dacă bunurile sunt deteriorate sau furate în timpul transportului de la client către magazin în circumstanţele unei returnări a bunurilor, clientul este răspunzător. În cazul unui semn evident de deteriorare (ambalaj rupt, deformare, etc), clientul trebuie să refuze livrarea pentru evitarea unor posibile complicaţii în reclamarea bunurilor deteriorate.

 

 

 

comenzi-incredere-2.png

sample iconLivrare Gratuita

la comenzi de peste 1000 RON

Cumparati acum de minim 1000 RON si primiti produsele comandate gratuit, la dumneavoastra acasa. Cititi maim multe detalii aici.

sample iconContacteaza-ne

Intrebari? la - 0722,,254,452 -

Aveti intrebari suplimentare sau doriti o colectie custom? Nimic mai simplu. Contactati-ne la numarul de mai sus si te vom ajuta!

sample iconUrmareste-ne

afla cele mai noi oferte!

Fii la curent cu cele mai noi si mai avantajoase oferte. Urmareste-ne pe Facebook, Twitter sau Pinterest pentru a afla ultimele noutati